پرونده های مجهول

آیا موجودات فرازمینی به کمک مصریان باستان آمده اند؟!

پنج شنبه ها
مترجم : میترا تاتاری

آیا اجداد ما در 4500 سال پیش به ابزارهای لازم برای ساخت هرم جیزه در مصر دسترسی داشتند؟ اندازه گیری های دقیق، هم ترازی با اجرام آسمانی و همچنین تشخیص صحیح شمال مغناطیسی از جمله عواملی هستند که به عنوان دلایلی محکم برای اثبات دخالت موجودات فضایی مطرح می شوند. هرم جیزه بزرگ ترین هرم در مصر باستان است و ادعاهای بسیار گوناگونی در ساخت این هرم تاکنون مطرح شده است. یکی از این نظریات، کمک موجودات فرازمینی در ساخت این هرم است. به گفته برخی محققان عرصه پارانرمال، بیگانگان فضایی در  پنج هزار سال قبل، از مصر بازدید کرده اند. از این رو می توان اذعان کرد که موجودات فضایی با فناوری فوق پیشرفته خودشان توانستند به مصریان باستان کمک کنند. آن ها معتقدند موجودات فرازمینی به کمک مردم آمده اند.بسیاری از نظریه پردازان و محققان با استناد به نظم عجیب موجود در ساخت بناهای تاریخی مصر باستان معتقدند که دخالت موجودات فرازمینی در ساخت اهرام مصر، غیر قابل انکار است. آن ها می گویند به نظر می رسد که موجودات بیگانه با وسیله نقلیه خود از سرزمینی بسیار دور به نزدیک سیاره ما آمدند و دلتای نیل را مورد بررسی قرار دادند تا برای ساخت دقیق اهرام را شناسایی کنند. از طرفی محل قرار گیری هرم جیزه به درستی با شمال مغناطیسی زمین هم راستاست. سوالی که این‌جا مطرح  می شود این است که نیاکان ما چطور بدون داشتن قطب نمای مغناطیسی و در زمانی که هنوز گرد بودن کره زمین به اثبات نرسیده بود، این هرم را درست در جهت مقابل قطب شمال مغناطیسی زمین ساخته اند؟
یکی دیگر از شواهد حضور بیگانگان در ساخت هرم جیزه را می توان مربوط به نسبت های محاسباتی بسیار دقیق در ساخت آن ها دانست. نکته جالب توجه این جاست که اهرام ثلاثه مصر و دیگر بناهای ساخته شده در آن، هم ترازی شگفت آوری با برخی اجرام آسمانی دارند. در یک بعد از ظهر انقلاب تابستانی، اگر در نزدیک مجسمه ابوالهول به خورشید نگاه کنید متوجه خواهید شد که خورشید درست او بین هرم جیزه و هرم همسایه آن قرار می گیرد. در آن زمان مصریان باستان از طول دقیق یک سال یا مفهوم انقلاب تابستانی بی خبر بوده اند.
همچنین جالب است بدانید این اتفاق در سحرگاه انقلاب زمستانی هم رخ می دهد و در این روز، خورشید از بالای سر مجسمه ابوالهول طلوع می کند. گفته می شود اهرام ثلاثه مصر درست در امتداد سه ستاره صورت فلکی شکارچی یا جبار واقع شده اند. همه این ها باعث می شود که انسان ها بر این باور باشند ساخت چنین سازه هایی با دانش مردم آن زمان کاملا غیر ممکن است. هرچند هنوز هم مخالفان زیادی برای این نظریه ها وجود دارد، اما هیچ دلیل و شواهد علمی برای ساخت این اهرام با دانش مردمان آن زمان ارائه نشده است و به نظر می رسد راز ساخت اهرام ثلاثه مصر برای همیشه در سینه مصریان باستان دفن شده است. شما چه فکر می کنید؟