دور دنیا

پوستر تبلیغاتی خنده دار
آدیتی سنترال- به تازگی پوسترهای تبلیغاتی یک زن سیاستمدار تایوانی که قصد دارد نماینده شورای شهر شود، موجب خنده و تمسخر مردم تایوان در شبکه های اجتماعی شده است. تصویری که او روی پوسترش از خود گذاشته، هیچ شباهتی به او ندارد و بسیار جوان تر و لاغرتر است! گویا او تصویر جوانی اش را با فتوشاپ دستکاری کرده تا تاثیر بهتری روی مردم داشته باشد. اما مردم با دیدن چهره واقعی او، شروع به تمسخرش در فضای مجازی این کشور کردند و تبلیغاتش نتیجه عکس داد!

ساختمانی پوشیده از در
آدیتی سنترال- چی جونگ هووا، هنرمند با استعداد اهل کره جنوبی یکی از ساختمان های مخروبه این شهر را که در مرکز شهر قرار داشت و در معرض دید همه بود به روش جالبی طراحی کرد. او برای بازسازی این ساختمان از درهای کهنه و رنگی خانه های قدیمی استفاده کرد و کل ساختمان را از در پوشاند. این ابتکار او جلوه زیبایی به شهرش بخشیده است.

قدرت یک کتاب خوب
تاکسل- هنرمند مکزیکی جورج مندز بلیک، به تازگی اثر جالبی را به نمایش گذاشته است. او برای نشان دادن قدرت یک کتاب خوب در آگاهی و دانش مردم، دیواری را که در حال ریختن و کج شدن است طراحی کرده است که توسط یک کتاب از فرو ریختن آن جلوگیری شده است. از نظر او یک کتاب خوب با محتوای خوب به قدری قدرتمند است که می تواند از فرو ریختن دیوار جلو گیری کند. کتابی که او در اثرش از آن استفاده کرده است، رمان «قلعه» نوشته فرانتس کافکا ست.