چیدمان

اشتباهات فراری دهنده آرامش از خانه!

قسمت دوم

فنگ شویی یعنی ایجاد هماهنگی و تعادل در فضای خانه. اگر می خواهید خانه ای پر از انرژی مثبت و احساس آرامش داشته باشید، باید تغییراتی را بر اساس راهنمای فنگ شویی انجام دهید و تمام چیزهایی را که بر خلاف قوانین فنگ شویی در خانه به کار برده اید، حذف کنید. در ادامه مطلب دیروز با چند مورد از اشتباهات فنگ شویی که معمولا مردم در خانه مرتکب می شوند، آشنا می شوید.
ترکیب رنگ های کاملا خنثی
در فنگ شویی رنگ های خنثی برای ایجاد آرامش به کار برده می شوند. نکته دیگر این است که نباید فضا کاملا سفید یا کاملا بژ باشد. در فنگ شویی معمولا بین رنگ های خنثی با ترکیب رنگ های آتشین، تعادل ایجاد می شود.
تلویزیون در اتاق خواب
خیلی ها در اتاق خواب، تلویزیون دارند و با تماشای برنامه مورد علاقه خود به خواب می روند اما در فنگ شویی تاکید شده است که هیچ ابزار الکترونیکی را با خود به اتاق خواب نبرید. اتاق خواب، فضایی آرام بخش است و تلویزیون و موبایل آرامش را از شما می گیرند.
فنگ شویی بیشتری را به خانه بیاورید
درست است که نمی توان تمام تغییرات دکوراسیونی را طبق فنگ شویی درخانه اعمال کرد مثلا عوض کردن کف پوش ها ممکن است هزینه زیادی داشته باشد اما بعضی تغییرات مثل تغییر جای آینه یا تلویزیون یا عکس ها، هزینه ای ندارند و هر جا که باشید می توانید آن ها را اعمال کنید.