خبرهای مهم از گوشه‌و‌کنار دنیا

بچه‌ها! چندوقت قبل، هفدهمین جشنواره تئاتر عروسکیِ کشورمان در شهر تهران برگزار شد که پدیده این جشنواره، «مهربان غلامیان» کارگردانِ 11 ساله‌ای بود که نمایش «عروسک‌های من» را اجرا کرد. مهربان در مصاحبه‌هایش گفته است: «داستان این نمایش را خودم نوشتم و بقیه کارها مثل ساخت‌عروسک و عروسک‌گردانی را به کمکِ مادر و پدرم انجام دادم.» شما هم می‌توانید دست به کار شوید و مثل مهربان، کارهای بزرگ و خوب انجام دهید. 
به‌نقل از ایسنا
 
 
 
 
بالاخره بعد از سال‌ها، دنباله پویانمایی «شگفت‌انگیزان» ساخته و منتشر شد. اگر از علاقه‌مندانِ ماجراهای خانواده بامزه شگفت‌انگیزان هستید، باخبر باشید که «شگفت‌انگیزانِ2»، بیشتر از یک هفته است که در سینماهای دنیا به نمایش درآمده و تا الان، تبدیل به پرفروش‌ترین پویانمایی دنیا شده. امیدواریم این پویانمایی به زودی در ایران هم، مجوز بگیرد و ترجمه و دوبله شود تا ببینیم و کیف کنیم. 
به‌نقل از کافه‌سینما
 
 
 
 
 
دوستان خوبم! بد نیست بدانید به‌زودی، ابتدای فصل پاییز، یک جشنواره بزرگ ملی برای بچه‌ها برگزار می‌شود به اسم «جشنواره اسباب‌بازی». شعار این جشنواره «تمرینِ زندگی» است و به بچه‌ها فرصتِ آَشنایی با اسباب‌بازی‌های سنتی و مدرن، بازی با اسباب‌بازی‌های جذاب و البته یادگیریِ مهارت‌های زندگی حینِ بازی را می‌دهد. 
به‌نقل‌ از وبسایت کانون پرورش‌فکری