ما و شما

راه ارتباطی با زندگی سلام : پیامک 2000999
و تلگرام 09354394576

* درباره پرونده زندگی‌سلام می‌خواستم بگم که پاییز هم تا وقتی کرونا باشه، مثل پاییزهای قدیمی نیست که با بقیه فامیل می‌رفتیم بیرون شهر، روی برگ‌ها راه می‌رفتیم، از ته دل می‌خندیدیم، انار می‌خوردیم و ... . یادش بخیر.
* دانستن این‌که آیا از هر دو سوراخ بینی، یکسان نفس می‌کشیم که در صفحه سلامت درباره‌اش نوشتین، چه کاربردی داره آخه؟ مطلب به درد بخورتر در صفحه سلامت و مشاوره کار کنید، بهتر است.
* تاریخ تولد لاکچری کم بود، با چاپ مطلب «متولدان پاییز دانش‌آموزان بهتری هستند و بیشتر عمر می‌کنند» باید منتظر باشیم که به دنیا آوردن فرزند در این فصل هم یک کار لاکچری و باکلاس بشه!
* گفت‌و‌گو با مریم کاظم زاده، عکاس و خبرنگار جنگ تحمیلی در صفحه مثبت شصت بسیار جالب بود. ایشون می‌تونه یک الگوی خوب برای نسل فعلی باشه.
* به نویسنده مطلب «پادشاه خزبازی، پاییز!» می‌خواستم بگم که نمی‌دونم شما از چیزی ناراحتی ولی الکی عصبانی نشو. نه این‌که حرفت رو قبول نداشته باشم، ولی موقع خوندن مطلب احساس می‌کردم که شما موقع نوشتن، از یک چیزی خیلی اعصابت خرد بوده. درسته؟
* مشکل اصلی زن‌و‌شوهرهای امروزی این است که اصلا با هم حرف نمی‌زنند. وقتی کنار هم هستند یا مدام سرشان در تلفن همراه شان است یا فیلم می‌بینند. مربوط به مطلب: «6 اشتباه زوج ها پشت میز مذاکره».