بانوان

سلبریتی‌های زن، از عکس تا واقعیت

نویسنده : مهسا کسنوی | روزنامه‌نگار

 به عنوان یک زن برای این که به خودتان القا کنید زیبا نیستید کافی‌است گوشی خود را بردارید و سری به صفحه بازیگرهای زن هالیوودی بزنید. در این عکس‌ها، بازیگران در 50 -60 سالگی شبیه زنان 20-30 ساله به نظر می‌رسند و هیچ چروک، رد اخم یا افتادگی پوست ندارند و به نوعی قوانین طبیعت و بالا رفتن سن و پیر شدن را نقض می‌کنند! شما قطعا با دیدن عکس بازیگر مورد علاقه‌تان آه بلندی از ته دل می‌کشید و دل‌تان می‌خواهد در آن سن و سال شبیه آن‌ها باشید اما واقعا راز جوان ماندن در این سن و سال چیست؟
 

  عمل‌های زیبایی و جادوی فتوشاپ
اولین چیزی که به ذهن هر زنی با دیدن عکس‌های بی نقص بازیگران می‌رسد، انجام عمل‌های زیبایی است. شاید برای همین است که در چند سال اخیر نرخ رشد عمل‌‌های زیبایی در جهان و بین زنان  تا این حد بالا رفته است. مدل‌ها و بازیگران هم به نوعی و به صورت کاملا غیرمستقیم انجام این عمل‌ها را تبلیغ می‌کنند و به زنان این پیام را می‌دهند که زیبایی شما کافی نیست و برای این که همیشه جوان و زیبا بمانید، باید حتما دست به انجام چنین عمل‌هایی بزنید. همه این تبلیغات باعث شده که زنان و دختران نوجوان برای شبیه بودن به بازیگر مورد علاقه‌شان و  پیر نشدن سراغ چنین کارهایی بروند اما پشت پرده این عکس‌ها فقط انجام عمل زیبایی نیست. به تازگی عکس‌هایی توسط خبرنگاران از چهره بعضی بازیگران زن مثل جنیفر لوپز و مدونا در یک مراسم مشخص منتشر شده که با عکس گذاشته شده در شبکه اجتماعی همان بازیگران کاملا متفاوت است. البته این اتفاق، معجزه فتوشاپ را نشان می‌دهد.
 جایگاه زن به رشد فکری اوست نه زیبایی‌اش
شما حتی با خرج کردن میلیون‌ها دلار و استفاده از روتین‌های پوستی گران قیمت باز هم نمی‌توانید پیر نشوید. پس بهترین راه پذیرش روند زندگی و دوست داشتن خودتان است. هر زنی باید به این باور برسد که بالا رفتن سن کاملا طبیعی است، جایگاه و ارزش زن نه به زیبایی ظاهری بلکه به رشد ذهن و فکر اوست.