ما و شما

راه ارتباطی با زندگی سلام    
    پیامک 2000999  و تلگرام 09354394576

* بارسلونا با اون همه درآمد و دارایی به جای خرید بازیکن رفته سمت استفاده از بازیکنان پایه، اما مدیران باشگاه‌های ما همه دنبال بازیکن خارجی هستن. حالا بازیکن خارجی خوب باز ارزش داره، این بازیکن‌هایی که ما می‌خریم، اصلا به درد نمی‌خورن.
* می‌خواستم از آقای خسروانجم برای ساخت ویدئوهای باحالی که از تلویزیون پخش میشه، تشکر کنم. اگر اشتباه نکنم، ایشون یک بار به خندوانه هم رفته بودن و دیده بودم‌شون.
* پولی که قرار بود بدیم به ویلموتس که تیم ملی‌مون رو تا آستانه حذف از جام‌جهانی برد، اگر برای پایه‌ها هزینه کرده بودیم، شرایط بسیار متفاوتی
می داشتیم.
* آیا رئال‌مادرید هم مانند بارسلونا، چنین وضعیتی برای پرورش استعدادهای نوجوانش دارد یا نه؟
* در پایان مطلب «شهر بدون اینترنت و تلفن همراه!» در صفحه جوانه، نوشتین که همه به ماندن در آن‌جا علاقه‌مند می‌شوند! یعنی شما هم طرفدار قطع‌شدن اینترنت هستین؟ به نظرتون در این روزگار، می شه بدون اینترنت زندگی کرد؟
* این آقای دانیال داوودی کیه که طنز می‌نویسه؟ بابا بهش بگید اصلا نمی‌دونه طنز چیه به‌خدا. پول روزنامه رو حرام این ها نکنین. استعداد هم نداره.
* چرا در صفحه خانواده و مشاوره سعی دارید تمام طلاق‌ها را سیاه جلوه دهید؟ خیلی‌ها را می‌شناسم به خاطر نبود صداقت در موقع ازدواج، زندگی شان منجر به طلاق شد و پس از ازدواج مجدد و موفق، زمینه پیشرفت چشمگیری پیداکردند.