ما و شما

راه ارتباطی با زندگی سلام    
    پیامک 2000999  و تلگرام 09354394576

* درباره پرونده «پروژه‌ای غیر انسانی برای کنترل ذهن»  فقط می‌تونم بگم که دنیا خیلی جای ترسناکی شده، واقعا آدم باورش نمی شه که یک سری کشورها حاضرن دست به هر جنایتی بزنن تا به اهداف خودشون برسن.
* من علل ایجاد بیماری «مه مغزی» مثل فشارخون و ... رو ندارم ولی علایمش رو دارم و ذهنم خیلی درگیره. نمی‌دونم برای ریست کردن مغزم، باید چی کار کنم.
* الان که خیلی‌ها دنبال پیدا کردن راه‌های مثبت‌اندیشی هستن و حاضرن میلیونی براش خرج کنن، شما از مثبت‌اندیشی سمی نوشتین! به‌نظرم، مثبت‌اندیشی در این شرایط، تنها راه پیشرفت محسوب می شه.
* مطلب «موانع ذهنی بر سر راه کمک خواستن» در صفحه خانواده، نکات بسیار جالبی داشت. ممنون.
* کانادا، 500 هزار دلار برای این آزمایش و البته بهتر بگیم، ماست‌مالی کردن این خیانت آمریکایی‌ها هزینه کرده؟ سازمان حقوق بشر، هیچ کاری نکرده این وسط؟ حتی یک بیانیه نداده؟
* در صفحه خانواده، موضوعی را نوشتید درباره «خجالت نداره... » که درباره مهم‌ترین نکته‌ای که باید در آن اشاره می شد، چیزی نگفتید! در این ستون باید از مسائل زناشویی هم می‌گفتید که زوج ها هیچ اطلاعات درستی درباره‌اش ندارند.
* در زندگی‌سلام، از ورزشگاه‌های قطر برای جام جهانی 2022، امکاناتش و ... هم بنویسید. ظاهرا آپشن‌های خفن و عجیب زیادی دارد که همه را  شوکه خواهد کرد.